2 Şubat 2011 Çarşamba

Keira Knightley'nin Üzerinden Çıkarmadığı Burberry Prorsum Ceketi

Keira Knightley, 3995 dolar vererek satın aldığı Burberry Prorsum koyun derisi ceketini o kadar çok giyiyor ki yakında üzerinden ameliyatla çıkarmak gerekebilir:) Keira Knightley ise neden bu ceketi bu kadar sık giydiğine dair şöyle bir açıklama yapmış: "Annem ceketin fiyatını duyunca, bir cekete bu kadar para harcamamalısın dedi, ben de anneme, "Haklısın, harcayamam, harcamamalıyım" demiştim. Ama daha sonra neredeyse aylarca ceketi hayal ettim ve "Almayacağım, almayacağım" diye düşündüm. Ama daha sonra annem dedi ki "Tamam, ama satın alacaksan eğer, sürekli giymek zorundasın" dedi ben de aldım" diye cevap vermiş:))

Keira Knightley ve Burberry Prorsum Koyun Derisi Ceketi
Keira Knightley gibi Blake Lively de bu sezonun modası, Burberry Prorsum koyun derisi, içi yünlü ceketi çok sevenlerden... Benim koyun derisi ceket önerilerime bakmak için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...